pssst…! Aktualnie przyjmuję zlecenia na czerwiec 2024→ Napisz do mnie tutaj

Kasia Jas – fotografia lifestyle

Identyfikacja wizualna dla fotografki to tak naprawdę tworzenie delikatnego tła dla pierwszoplanowego bohatera – pięknych zdjęć pełnych naturalności i czułości.

Oprawa graficzna musi wydobywać charakter fotografii, podkreślać ich styl i klimat, ale nie może ich przytłaczać.

Dodatkowym wyzwaniem jest takie skomponowanie firmowej palety barw, żeby pasowała do kolorów zdjęć, ale jednocześnie była wyrazista i charakterystyczna.

Podczas współpracy z Kasią powstały logo oraz oprawa graficzna a także pełna strona www.

 

ELEMENTY ZAPROJKETOWANE DLA MARKI

projekt logo

Znak graficzny miał przed wszystkim nawiązywać do inicjałów Kasi i nie przytłaczać formą.

Ważne było również to, żeby znak był jak najbardziej prosty – dzięki temu z łatwością można używać go na innych nośnikach takich jak: grawer, stempel, nadruk czy tłoczenie, a także sprawdzać się jako znak wodny – oznaczenie na zdjęciach. Wszędzie tam pozostaje rozpoznawalny i czytelny.

 

paleta kolorów, firmowe kroje pisma i elementy graficzne

Naturalność, kobiecość, styl i delikatność – te cechy miały dominować w tworzonej oprawie wizualnej.

Podporządkowane im zostały firmowe kolory – możliwie neutralne i charakterystyczne zarazem, prosty i czytelny krój pisma a także delikatne, ledwo widoczne graficzne „ozdobniki”, które dodają marce charakteru.

Dodatkowy krój pisma nawiązujący do ręcznie pisanych liter wykorzystywany jest jedynie w dopiskach, krótkich frazach, gdzie na pewno pozostanie czytelny. 

 

pełna strona www

Kasi bardzo zależało na możliwości samodzielnej edycji strony. Dzięki intuicyjnemu w obsłudze motywowi i instrukcji video Kasia może sama dodawać blogowe posty, aktualizować portfolio a nawet swoją ofertę. 

Strona ma przede wszystkim jej służyć, oszczędzać czas i być wspaniałą, profesjonalną wizytówką oraz niezależnym miejscem w sieci.

Dodatkowymi korzyściami z posiadania własnej strony www jest możliwość wprowadzenie ukrytych zakładek, które dostępne są dla klientów tylko po otrzymaniu prywatnego linku. Dzięki temu można przyspieszyć komunikację i mieć pewność, że wszystkie potrzebne informacje znajdują się w jednym miejscu.

 

poprawne wyświetlanie na urządzeniach mobilnych

Dzięki uniwersalnemu i prostemu w obsłudze motywowi, strona Kasi prezentuje się bardzo dobrze także podczas wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Kasia z łatwością może edytować jej treść i wprowadzać nowe informacje i zdjęcia.

 

Masz ochotę na stworzenie pięknego, profesjonalnego i spójnego wizerunku swojej marki? – napisz do mnie, zapraszam na bezpłatną konsultację on-line!

Napisz do mnie!